CSR je dnes populární výraz, jehož význam se často plete. Rádi bychom se k těmto mylným představám vyjádřili.

Za prvé, CSR není jen o filantropii či charitě. Tyto aktivity pomáhají navázat dobré vztahy s komunitou, ale jsou jen jejími povrchními projevy a mohou mít i negativní dopad.

Za druhé, CSR není prázdný slib nebo nástroj tzv. „greenwashingu“ (zavádějící nebo nepravdivá tvrzení šířená organizací za účelem ekologické sebeprezentace). Bohužel existuje poměrně mnoho firem a agentur, které tak CSR rozumí a tímto způsobem ji využívají.

Hlavní zodpovědností firem je být profitabilní a tak to i musí zůstat. Ziskovost by ale neměla potlačit vše ostatní. Kromě toho, „co“ společnost nabízí, jaké služby, produkty a výsledky má, by měla brát ohled i na to, „jak“ těchto služeb, produktů a výsledků dosahuje.

Ukážeme vám, jak se stát ziskovějšími a přitom pozitivně pomáhat prostředí uvnitř vaší firmy a kolem vás. Společnost jakékoliv velikosti a oboru se může chovat společensky odpovědným způsobem, tak proč ne také vy?

VÍTEJTE NA NAŠEM BLOGU

Najdete zde novinky, články a případové studie z oblasti CSR a udržitelnosti, stejně jako informace z naší agentury. Zaměřujeme se na pozitivní firemní příklady, současné trendy v této oblasti a na to, jak má CSR správně u firem vypadat.

NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

INVESTOŘI SE O UDRŽITELNOST ZAJÍMAJÍ: ZAPOJTE JE

Novodobé změny jako růst populace, zvýšená urbanizace, nedostatek přírodních zdrojů nebo klimatická…


CSR A MARKETING: VYPRÁVĚJTE PŘÍBĚH O TOM, JAK MĚNÍTE SVĚT

Udržitelnost a CSR tvoří jasnou konkurenční výhodu a hrají klíčovou roli v budování pozitivní…


HR A CSR – SPOJENCI ČI KONKURENTI?

Zájem zaměstnanců o sociální a environmentální dopad společnosti, ve které pracují, neustále roste.…

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku