CSR je dnes populární výraz, jehož význam se často plete. Rádi bychom se k těmto mylným představám vyjádřili.

Za prvé, CSR není jen o filantropii či charitě. Tyto aktivity pomáhají navázat dobré vztahy s komunitou, ale jsou jen jejími povrchními projevy a mohou mít i negativní dopad.

Za druhé, CSR není prázdný slib nebo nástroj tzv. „greenwashingu“ (zavádějící nebo nepravdivá tvrzení šířená organizací za účelem ekologické sebeprezentace). Bohužel existuje poměrně mnoho firem a agentur, které tak CSR rozumí a tímto způsobem ji využívají.

Hlavní zodpovědností firem je být profitabilní a tak to i musí zůstat. Ziskovost by ale neměla potlačit vše ostatní. Kromě toho, „co“ společnost nabízí, jaké služby, produkty a výsledky má, by měla brát ohled i na to, „jak“ těchto služeb, produktů a výsledků dosahuje.

Ukážeme vám, jak se stát ziskovějšími a přitom pozitivně pomáhat prostředí uvnitř vaší firmy a kolem vás. Společnost jakékoliv velikosti a oboru se může chovat společensky odpovědným způsobem, tak proč ne také vy?

VÍTEJTE NA NAŠEM BLOGU

Najdete zde novinky, články a případové studie z oblasti CSR a udržitelnosti, stejně jako informace z naší agentury. Zaměřujeme se na pozitivní firemní příklady, současné trendy v této oblasti a na to, jak má CSR správně u firem vypadat.

NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

HR A CSR – SPOJENCI ČI KONKURENTI?

Zájem zaměstnanců o sociální a environmentální dopad společnosti, ve které pracují, neustále roste.…


CHCETE USPOŘÁDAT UDRŽITELNOU AKCI?

Nehledáme odpověď na otázku, zda pořádat událost udržitelně, ale JAK pořádat udržitelnou událost. V…


CO TO JE CSR AUDIT

Jak zjistit, zda firma pracuje se CSR efektivně? Je třeba se podívat na její CSR strategii, samotné…

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku