Komunikační strategie

Komunikační strategie společenské odpovědnosti definuje cíle, klíčové skupiny, komunikační nástroje a taktiku v online i offline prostředí. Důležité je její měření a vyhodnocení. Komunikace CSR musí podporovat vaši celkovou korporátní komunikaci a vyhnout se greenwashingu.


Thought leadership (budování značky)

Váš pokrok a nové poznatky v oblasti CSR budou mít velkou hodnotu při budování vaší pozice lídra na trhu společenské odpovědnosti. Pomůžeme vám převyprávět váš příběh pomocí případových studií či proslovů. Přijdeme s návrhy na témata pro white papers a výzkumné zprávy.


PR a media management

Tvoříme produktivní obsah na míru. Píšeme a distribuujeme tiskové zprávy, organizujeme tiskové konference, utváříme vztahy s médii, komunikujeme v krizových situacích, zpracováváme mediální plány, mapujeme opinion leadery, pomáháme vytvářet vztahy.


Komunikace se zaměstnanci

Zapojení zaměstnanců do firemních CSR programů je nezbytné, aby se CSR mohlo stát součástí firemních procesů a její kultury. Pomáháme firmám vytvářet takovou interní komunikaci, která zaměstnance zapojí, nadchne a inspiruje: intranetové stránky, blogy, microsites, newslettery, hry a kvízy, osvětové kampaně, eventy a mnoho dalšího.


Sociální média

Sociální média vládnou světu. Ukážeme vám, jak vystoupit z davu a využít jeden z nejefektivnějších kanálů pro komunikaci CSR. Vytváříme a řídíme komunity na Facebooku, staráme se o blogy našich klientů, vymýšlíme mobilní aplikace a webové stránky, připravujeme microsites a spouštíme integrované online kampaně.

VÍTEJTE NA NAŠEM BLOGU

Najdete zde novinky, články a případové studie z oblasti CSR a udržitelnosti, stejně jako informace z naší agentury. Zaměřujeme se na pozitivní firemní příklady, současné trendy v této oblasti a na to, jak má CSR správně u firem vypadat.

NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

UDRŽITELNÝ SVĚT PO KRIZI?

Udržitelný svět po krizi?Pět příkladů pro firmyFinanční krize v roce 2008 vyvolala globální…


PRŮZKUM: CSR A MALÉ/STŘEDNÍ FIRMY

Také vás někdy zajímalo, jak si malé a střední podniky (SMEs) stojí v oblasti společenské…


MALÉ/STŘEDNÍ FIRMY A UDRŽITELNOST

Udržitelnost je v České republice zatím doménou velkých firem, malé a střední firmy (SMEs – small…

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku